Salut!

"in noi, in fiecare sforaie netrezit un pictor foarte mare" ( Marin Sorescu)


Poti comanda pe mail/messenger la:

nirvanaspirit_alinush@yahoo.com

Obiectele se fac la comanda in functie de cerinte!! Va pot face modelul dorit de bijuterie daca imi spuneti cum ati vrea sa arate! Primesc comenzi pentru pictat pe adresa de mai sus!;)

miercuri, 21 aprilie 2010

cravate, cravatee, cravateee!


Salut! Nu ne-am mai vorbit de cam mult timp, dar se pare ca a venit vremea sa va cer niste pareri, dar mai ales sa pun cateva intrebari. Raspunsurile mi le puteti da usor la comentarii sau pe mess! mc:d


1. ai purtat vreodata cravata?
2. si atunci a fost de placere?
3. cand a fost ultima oara cand ai vazut pe cineva cu o cravata faina?
4. de ce baietii se simt fortati sa poarte cravata sobra la petreceri semi-formal?
5. care a fost cea mai iesita din comun cravata pe care ai vazut-o pana acum?
6. daca sunt faine si ne-am cam saturat de esarfe, fetele de ce sa nu poarte cravate?
7. in cate feluri poti folosit o cravata?

Sper sa nu ma credeti cucu pt dezvoltarea unui cult al cravatei, dar vreau sa va arat ceva nou si am nevie de parerea voastra!

6 comentarii:

  1. 1. Da.
    2. Da, sa par mai funky.
    3. Aaaaaa, nu-mi aduc aminte.
    4. De fraieri, cele mai faine sunt alea cu dracusori si tot felu de tracii viu colorate xD.
    5. Cred ca am raspuns mai sus.
    6. Ar fi aiurea sa poarte, sincer.
    7. Curea, streang, bandaj si sa nu uitam de ..cravata!

    RăspundețiȘtergere
  2. 1. Da
    2. Da
    3. -
    4. Nu sunt fortati, trebuie sa isi asorteze cravata corespunzator la hainele pe care le poarta
    5. -
    6. Depinde cum, in sensul ca nu se aseaza bine in combinatie cu unele haine
    7. Bendita presupun

    RăspundețiȘtergere
  3. 1. da
    2. da
    3. de porci
    4. poate
    5. o coadă de maimuţă
    6. de curve
    7. aici depinde de imaginaţia fiecăruia dar vă spun eu că-s multe

    RăspundețiȘtergere
  4. 1. Da
    2. Da
    3. Ieri, la o moderatoare tv
    4. Nu sunt fortati, asa vor.
    5. Nu am vazut niciuna care sa imi atraga atentia in mod deosebit.
    6. Poate te-ai saturat tu de esarfe! Nu prea cred ca restul s-a saturat. Chiar si asa, nu zice nimeni ca fetele n-ar trebui sa poarte cravate, doar ca majoritatea considera mai practice si feminine esarfele. Plus ca nu se substituie reciproc.
    7. Cravatele pot fi folosite zeci de feluri doar ca orice alta utilizare decat cea clasica mi se pare de prost gust. Desigur ca poti sa o porti mai slabita dar in niciun caz legata de stiu eu ce, pe stiu eu unde. E o dorinta exagerata de a iesi in evidenta gen "ce cool sunt eu, uitati-va ce rebela si nonconformista sunt". Deci eu sunt pro oldschool.

    Spor la treaba si asteptam noua colectie!

    RăspundețiȘtergere
  5. 1. nu din cate imi amintesc.
    2. daca da, probabil.
    3. acum vreo luna, pe tata.
    4. pentru ca a devenit un accesoriu traditional si e parte a unui "cod". Pe de alta parte, unii poate nu se simt fortati.
    5. Pai era una tipatoare coloristic. Nu imi dau seama cum ar fi putut fi asortata. Sau poate nu asta era ideea.
    6. Pai sa poarte! Eu chiar vreau sa imi iau de ceva vreme. Nu vad niciun impediment.
    7. Mie imi place utilizarea clasica.

    RăspundețiȘtergere
  6. 1. da
    2. da
    3. cred k acum ceva timp pe la metrou
    4. l semiformal nu cred k poarta toti cravate sobre, dar l formal se cam cere( "eticheta" ca sa zic asa)
    5. am vazut multe cravate ciudate si frumoase in acelasi timp, ba cu desene animate gen Taz sau cu animale/vietati(una era cu muulte buburuze :D)
    6. normal ca si fetele pot sa poarte, nu le tine nimeni, dar esarfa mai si tine de cald uneori :P
    7. clasic sau in loc de curea sau la prinderea parului sau acoperind bretelele de la geanta/ghiozdan.

    RăspundețiȘtergere